Po vyčerpávající svatební sezóně jsme měli možnost natáčet několik propagačních videí pro Pražskou společnost, Adomus – reality jinak. Společnost se zabývá nejen realitami, jak napovídá název, ale i financemi. Vše proběhlo za spolupráce kolegů z reklamní agentury Digitalka s.r.o, která řeší komplexní marketingovou strategii.
Reklamní spoty nastiňují životní cestu tří makléřů společnosti Adomus – reality jinak. Všichni tři makléři jsou velmi sympatičtí a komunikativně schopní páni, a proto pro ně natáčení reklamy byla hračka. Natáčelo se v sídle firmy ale například i u makléřů doma. Přesto, že každý životní příběh je jiný, jedno mají všichni tři společné. Vizi pracovat v realitní branži jinak. Jak? To Vám zodpoví v následujících videích.
Pan Schweinar působí jako skutečný ostřílený makléř, který reality střílí jako růže na pouti. A taky to tak je. Stačí ale chvilka a změní se v přírodu milujícího myslivce. A mimochodem, k realitám se prý dostal náhodou, kdy více než 10 let pracoval v automobilovém odvětví přes sklad náhradních dílů až po fleetový prodej. Odtud také nejspíš pramení jeho automobilová vášeň a speciální nadšení pro elektromobily.
Dalo by se říct, že pan Kristovič změnil svůj životní příběh díky svému snu o bydlení v rodinném domě. Komu jinému tedy svěřit svoji důvěru, než právě člověku, který řešil a zná úskalí spojená s koupí nemovitosti a poté se stal makléřem? Na Ivovi je vidět, že každou nemovitost, která projde pod jeho rukama, hýčká jako by byla jeho. To svědčí o tom, jak ho jeho práce baví.
Nejmladší ze tří makléřů. To ale vůbec neznamená, že by snad na své kolegy nějak ztrácel. Matouš věkový rozdíl se svými kolegy dohání pílí a bravurní komunikační schopností, jak jsme měli možnost osobně poznat při natáčení jeho spotu. K natáčení přistupoval opravdu profesionálně a téměř vše zvládl na “první dobrou“. Po natáčení se Matouš přiznal, že se s natáčením rozhovoru už setkal, což poukazuje na jeho pestrou paletu celkových zkušeností.
Více informací o makléřích se dozvíte zde.